ledelsesrådgivning

for DANSK WEBBureau

 

Markedsanalyse og -rådgivning

Intro

Kommerciel plan til start-up

Kunden er et nystartet dansk webbureau, der netop har udviklet en ny webshop og content management løsning (CMS).

Case

Markedsanalyse og -rådgivning for dansk webbureau

PROBLEM

 

Virksomheden har behov for assistance i forbindelse med positionering, prisfastsættelse og lancering af nyt produktkoncept.

TEAM

Tom Elberling var konsulent på opgaven.
 

LØSNING

 

Analysen af det danske marked for CMS-løsninger med integrerede webshop moduler mundede ud i konkrete anbefalinger til positionering, prisfastsættelse og lancering.

RESULTAT

Virksomheden fik klarhed over markedsvolumen, forhandlersituation og kundeønsker. Overblikket dannede grundlag for den strategiske beslutningsproces og markedspenetrering overfor danske forhandlere.

Forrige

« KONCERN- OG INTERNETSTRATEGI

Næste

MARKEDSANALYSE OG -SEGMENTERING »