ledelsesrådgivning
for DANSK WEBBureauMarkedsanalyse og -rådgivning
Intro
Kommerciel plan til start-up
Kunden er et nystartet dansk webbureau, der netop har udviklet en ny webshop og content management løsning (CMS).
Case
Markedsanalyse og -rådgivning for dansk webbureau
PROBLEM
Virksomheden har behov for assistance i forbindelse med positionering, prisfastsættelse og lancering af nyt produktkoncept.
TEAM
Tom Elberling var konsulent på opgaven.
LØSNING
Analysen af det danske marked for CMS-løsninger med integrerede webshop moduler mundede ud i konkrete anbefalinger til positionering, prisfastsættelse og lancering.
RESULTAT
Virksomheden fik klarhed over markedsvolumen, forhandlersituation og kundeønsker. Overblikket dannede grundlag for den strategiske beslutningsproces og markedspenetrering overfor danske forhandlere.
Forrige
« KONCERN- OG INTERNETSTRATEGI
Næste
MARKEDSANALYSE OG -SEGMENTERING »