nyheder
seneste nyt
Her kan du læse de seneste nyheder fra Tome Consulting og kigge nærmere på nyhedsarkivet for de sidste par år.
2024-10-11 Tome Consulting gennemfører både strategi- og interimledelsesprojekt i samme uge
Tome Consulting har i denne uge dag gennemført både et strategiprojekt samt et interimledelsesprojekt for henholdsvis et dansk serviceselskab, der varetager forsyning, drift og administration, og et dansk pensionsselskab.
Begge har været længerevarende opgaver med kundetilpassede leverancer, der har haft fokus på både den langsigtede og mere kortsigtede forretningsdrift. Udover selve faciliteringen af forløbene inkluderer leverancerne bl.a. analyse af branchetendenser, strategirapport med handlingsplaner, organisatorisk service-tjek af drifts- og leverancemodel samt daglig ledelse og ledelsesstøtte i forbindelse med organisationsdesign og indkøring af ny ledergruppe. Alt sammen eksempler på omskifteligheden i leverancerne fra Tome Consulting.
For begge opgaver er der tale om fortsættelsen af en eksisterende relation og begge har fået meget flot kundefeedback fra henholdsvis direktion og områdeledelse. Afslutningsvis skal der lyde et stort tak for samarbejdet gennem de seneste mange måneder – vi ser frem til at hilse på igen.
2024-07-01 Tome Consulting vinder interimledelsesprojekt
Tome Consulting har vundet en konsulentopgave for et dansk pensionsselskab. Opgaven omhandler interim afdelingsledelse med fokus på interessenthåndtering, IT-udvikling og daglig ledelse. Derudover leveres ledelsesstøtte i forbindelse med indkøring af ny ledergruppe i tæt samarbejde med områdeledelsen.
2024-02-05 Tome Consulting vinder projekt ifm. analyse af drifts- og leverancemodel samt forandringsledelse
Tome Consulting har vundet en konsulentopgave for et dansk pensionsselskab. Opgaven omhandler et organisatorisk service-tjek af IT-afdelingens drifts- og leverancemodel sammenfattet i en række anbefalinger samt implementeringen af udvalgte initiativer i tæt samarbejde med områdeledelsen.
2024-01-17 Tome Consulting vinder strategiprojekt
Tome Consulting har vundet en konsulentopgave for et dansk serviceselskab, der varetager forsyning, drift og administration. Opgaven, der løses i tæt samarbejde med direktionen og den 15 mands store ledergruppe, omhandler udarbejdelse af en flerårig strategiplan baseret på en analyse af virksomhedens nuværende situation (AS-IS). Ud fra denne analyse formuleres en række forretningsmål (TO-BE) samt fokusområder (PLAN) for at opnå disse.
2023-12-23 Tome Consulting – året der gik
Her ved indgangen til 2024 kan vi gøre status på et år, der har været præget af en række mellemlange interim opgaver hos kunder i forsynings- og den finansielle branche – opgaver med fokus på daglig ledelse af IT-afdelinger samt forretningsudvikling. Fælles for disse opgaver er, at de har ledt til naturligt fortsættende projekter hos kunderne i form af bl.a. procesoptimering, strategifacilitering og ledelsesstøtte ifm. organisationsdesign.
Når vi ser frem mod 2024, er vi stolte af resultaterne i 2023 og ser frem til at fortsætte samarbejdet med alle jer, der har valgt at følge med. Tak for det.
De bedste jule- og nytårshilsner fra
Tome Consulting
2023-11-01 Tome Consulting vinder interimledelse projekt
Tome Consulting har vundet en konsulentopgave for et dansk pensionsselskab. Opgaven omhandler interim afdelingsledelse med fokus på interessenthåndtering, IT-udvikling og daglig ledelse.
Udover ansættelse og on-boarding af en ny chef leveres et forløb med ledelsesstøtte i forbindelse med et organisationsdesign i tæt samarbejde med områdeledelsen.
2023-07-01 Tome Consulting vinder analyseprojekt
Tome Consulting har vundet en konsulentopgave for et dansk serviceselskab, der varetager forsyning, drift og administration. Opgaven omhandler analyse af og anbefalinger ifm. optimering af arbejdsgange i virksomhedens afdeling for Kundeservice.
2023-06-30 Tome Consulting gennemfører interimledelse projekt
Tome Consulting har i dag gennemført et interimledelse projekt for et dansk serviceselskab, der varetager forsyning, drift og administration.
Virksomhedens CFO udtaler: ” Tom var hurtig til at forstå opgaven og forstå vores organisation. Han har ledet sit eget team og guidet lederkollegaer i den rigtige retning i et fornuftigt tempo. Desuden er han ’skarp’, god til at prioritere og kommunikere, rolig – når påkrævet – og derudover også empatisk og med en god portion humor. Alle vigtige egenskaber, når man skal bedrive interim ledelse. Og ansættelsen af den nye chef er gået eksemplarisk. Vi ser frem til at fortsætte samarbejdet med ham…”
2023-01-05 Tome Consulting vinder interimledelse projekt
Tome Consulting har vundet en mellemlang konsulentopgave for et dansk serviceselskab, der varetager forsyning, drift og administration. Opgaven omhandler interim afdelingsledelse med fokus på interessenthåndtering, daglig drift og ledelse.
Udover ansættelse og on-boarding af en ny chef gennemføres et ‘servicetjek’ på organisationens driftsmodel i samarbejde med direktionen og den øvrige ledelse.
2022-12-28 Tome Consulting – året der gik
Her hvor 2022 lakker mod enden, kigges der tilbage på de sidste par måneder.
Året har været igen været præget af især ét længerevarende kundeforhold for en nordisk forsikringskoncern, startende helt tilbage i 2020. Det sidste del af leverancen omhandlede sammensmeltning af processer op til samt gennemførelse af en nordisk fusion. Opgaven er gennemført i tæt samarbejde med den nordiske HR-ledelse, fusionsprojektets programledelse samt andre konsulenthuse. Læs mere i selve casen.
Desuden har året været krydret med en række opgaver inden for software udvælgelse, assistance ifm. kommerciel ledelse, markedsanalyse, organisationsdimensionering og senest et interim projekt.
Vi ønsker en glædelig jul og et lykkebringende 2023 til jer alle og ser frem til at fortsætte samarbejdet… Tak til jer alle for indsatsen i 2022.
De bedste jule- og nytårshilsner fra
Tome Consulting
2022-04-01 Tome Consulting afslutter fusionsprojektspor
Tome Consulting har i dag afleveret en konsulentopgave for en ledende aktør inden for den nordiske forsikringsbranche. Opgaven har primært omhandlet udarbejdelsen af et servicekatalog (procesoverblik) for to fusionerende forretningsområder med fokus på, hvad der skulle være på plads inden sammensmeltningen samt et idekatalog over mulige indsatsområder efter fusionen. Implementeringssporet har udover forandringsledelse og tværgående samarbejde involveret formulering af designprincipper samt kommunikation til forretningen og træning af områdets ledere og medarbejdere ifm. ændrede nøgleprocesser.
Opgaven er gennemført i tæt samarbejde med den nordiske HR-ledelse, fusionsprojektets programledelse samt andre konsulenthuse – og er kulminationen af mange hænders solide arbejde gennem de seneste mange måneder.
2022-01-03 Tilbage fra ferien
Efter en god og lang juleferie er vi tilbage igen – og vi fortsætter, hvor vi slap med workshops og optimering af processer i forbindelse med den kommende fusion hos en kunde i første kvartal…
Bedste nytårshilsner fra
Tome Consulting
2021-12-22 Tome Consulting – året der gik
Traditionen tro kigger vi her ved årets udgang tilbage på tiden, der er gået.
I 2021 har især ét kundeforhold fyldt meget – nemlig først afslutningen af strategiarbejdet for en nordisk forsikringskoncern, derefter ledelsen af deres forandringsprogram og i skrivende stund ledelsen af en workstream ifm. den kommende fusion til næste år. Som vi også så det sidste år, blev det meste af arbejdet leveret på distancen.
Desuden har det været plads til en række mindre opgaver som bl.a. et software selection forløb samt træning af kundevendt adfærd hos en større kunde sammen med en samarbejdspartner.
Vi ønsker en glædelig jul og et lykkebringende 2022 til jer alle og ser frem til at fortsætte samarbejdet… Tak til jer alle for indsatsen i 2021.
De bedste jule- og nytårshilsner fra
Tome Consulting
2021-12-01 Tome Consulting hjælper med klargøring til nordisk fusion
Tome Consulting har vundet en konsulentopgave for en ledende aktør inden for forsikring. Opgaven omhandler klargøring af et forretningsområde som led i en kommende fusion af en række selskaber.
Opgaven gennemføres i tæt samarbejde med den nordiske HR-ledelse.
2021-09-06 Tome Consulting overdrager program til basisorganisationen
Med oprettelsen af et nordisk community er kunden – en ledende aktør inden for forsikring – klar til overgangen fra implementering til basisdrift. Communitiet skaber en fælles retning og samler ambitioner på nordisk plan og fortsætter dermed optimeringen af driftsmodellen sammen med den nordiske HR-ledelse. Samarbejdet med Tome Consulting fortsætter nu på en mere ad hoc basis i form af et klippekort for konsulentydelser.
Læs mere i selve casen.
Læs mere om klippekort.
2021-05-29 Tome Consulting fortsætter med programledelse
Efter at have afsluttet en række selvstændige initiativer inden for kundeindsigter og kunderejser, fortsætter Tome Consulting i programlederrollen for en ledende aktør inden for forsikring. Programmet fokuserer på at implementere en optimeret og ensrettet driftsmodel og gennemføres i tæt samarbejde med den nordiske HR-ledelse.
2021-01-28 Tome Consulting hjælper med implementering af optimeringsprojekt
Tome Consulting har vundet en konsulentopgave for en ledende aktør inden for forsikring. Opgaven omhandler implementeringen af det netop afleverede strategiarbejde vedrørende optimering og ensretning af driftsmodellen på tværs af en række lande. Udover selve programledelsen driver vi en række initiativer i form af interviews og surveys for at kunne formulere kundeindsigter og optimerede kunderejser samt mere driftsrelaterede opgaver.
Implementeringen gennemføres i tæt samarbejde med den nordiske HR-ledelse.
2021-01-04 Tilbage fra ferien
Efter en god og lang juleferie er vi tilbage igen – og vi fortsætter hvor vi slap med workshops og optimering af driftsmodeller…
Bedste nytårshilsner fra
Tome Consulting
2020-12-23 Tome Consulting – året der gik
2020 har på mange måder været et anderledes år. Og det gælder jo hele verden rundt.
Medio marts stoppede det danske samfund nærmest op. Sammen med kunderne havde vi dog fået reformuleret de kritiske beredskabsplaner, så deres drift kunne fortsætte på nødblus. For os betød det til et øget fokus på digitale platforme – bl.a. med et nyt website og gennemførsel af strategi- og kundeworkshops via virtuelle kanaler.
Faktisk har vi sammen med kunder fået gennemført mere end 20 virtuelle workshops i Danmark og internationalt efter stort set samme læst, som når vi afholder dem fysisk. Dog med andre virkemidler og en kende anderledes forberedelse end normalt – og vi er næppe de eneste, der skal bruge flere kræfter på at aflæse deltagernes engagement, energiniveau og humør end normalt… Men sammen er vi kommet godt i mål. Tak til jer alle for indsatsen.
Vi ønsker en glædelig jul og et lykkebringende 2021 til jer alle og ser frem til at fortsætte samarbejdet… også gerne udover Teams og Miro.
De bedste jule- og nytårshilsner fra
Tome Consulting
2020-10-09 Tome Consulting vinder tværgående optimeringsprojekt
Tome Consulting har vundet en konsulentopgave for en ledende aktør inden for forsikringsbranchen. Opgaven omhandler forretningsudvikling samt optimering og ensretning af driftsmodellen på tværs af en række lande og det eksakte indhold er forbundet med fortrolighed.
2020-08-01 Tome Consulting vinder rådgivningsopgave inden for markedsetablering
Tome Consulting har vundet en konsulentopgave for en international aktør inden for IT-udvikling. Opgaven omhandler forretningsudvikling og ledelseskommunikation i forbindelse med etablering i et nyt marked og det eksakte indhold er forbundet med fortrolighed.
2020-04-21: Nyt website
Tome Consulting har taget sin egen medicin og fået benyttet den stille tid til at få luft under vingerne på vores nye hjemmeside. Tak til Pixelmade for hjælp med design og al teknikken.
Fokus er som altid på forretningsudvikling i form af ledelsesrådgivning, marketing- og salgsledelse. Alle er velkommen – så er du kunde, potentiel ditto, samarbejdspartner, ven af huset eller bare nysgerrig, så er siderne klar til at du kan du gå på opdagelse.
God fornøjelse.
Tome Consulting
2020-03-08 CSR initiativ
Tome Consulting støtter SMILfonden med en GO-CARD postkortkampagne, så deres vigtige budskab kommer bredt ud. De gør en kæmpe indsats med sociale familiearrangementer for børn med alvorlige og kroniske sygdomme i behandling på danske hospitaler.
Kampagnen kører i denne og næste uge på 540 caféer og biografer landet over, så I kan snildt nå at få fingre i et par af de flotte postkort. Læs mere om SMILfondens arrangementer her.
2019-12-27 Tome Consulting – året der gik
Her hvor 2019 lakker mod enden, kigges der som vanligt tilbage på de sidste mange måneder.
Vi har lavet vores bedste resultat siden jeg stiftede Tome Consulting tilbage i 2015, hvilket ikke havde kunnet lade sig gøre uden hjælp fra kunder, samarbejdspartnere og venner af huset – så tak til alle for en stor indsats.
Året har været præget af en længere opgave med interim ledelse og ledelsesstøtte hos det utroligt dygtige team hos Obviux, der er en del af Ørsteds privatkundeforretning. Vi har sammen været på en fantastisk spændende rejse, som jeg altid vil se tilbage på med et smil på læberne. Og sammen kom vi godt i mål. Tak til alle i teamet. Læs mere i case beskrivelsen.
Vi ønsker en glædelig jul og et lykkebringende 2020 til jer alle og ser frem til at fortsætte samarbejdet…
De bedste jule- og nytårshilsner fra
Tome Consulting
2019-11-16 Tome Consulting vinder ledelsesstøtte projekt
Tome Consulting har vundet en konsulentopgave for en aktør inden for mediebranchen. Opgaven omhandler forretningsudvikling og ledelseskommunikation og det eksakte indhold er forbundet med fortrolighed.
2019-10-15 Software start-up baseret på cloud platform
Den tekniske del af Obviux’ rejse fra lean start-up med 2 ansatte mod en 20 mand stor DevOps organisation på en skalerbar AWS platform er i pressen. Tome Consulting har igennem længere tid været involveret som interim leder i den agile forretningsenhed. Læs mere her… AWS Obviux case study og erhvervslivets fremtid samt i selve case beskrivelsen.
2019-06-06 Digital ledelse
En af vores kunders digitale rejse er omtalt i magasinet Lederne (s. 36-38) under temaet Digital ledelse: ” Vejen frem for Ørsteds privatkundeforretning var dels at forenkle produktporteføljen, dels den usædvanlige model at etablere en selvstændig startup, som blandt andet skulle implementere et nyt it-system”. Læs mere her… Digital ledelse
2018-12-22 Tome Consulting – året der gik
2018 blev året hvor konceptet omkring ledelsesstøtte blev udfoldet med en længere interimsledelsesopgave samt ledelsessupport hos både en række velkendte og nye kunder… Og året hvor et team af eksperter var med til at udvikle en app prototype for en kunde – der nu kigger nærmere på en reel markedstest og senere udvikling og lancering af en app.
Andre opgaver har involveret strategi- og ledelseskommunikation, rådgivning om kommerciel opstart hos et par mindre virksomheder, innovationsledelse og styring af idepipeline for en større virksomhed samt udvikling og implementering af en ny driftsmodel for en forretningsenhed i en større dansk energivirksomhed, der også byder på opgaver i form af daglig ledelse i et interim forløb med et fantastisk team.
Her på falderebet af 2018 ønsker vi en glædelig jul og et lykkebringende 2019 til jer alle og ser frem til at fortsætte samarbejdet…
De bedste jule- og nytårshilsner fra
Tome Consulting
2018-10-01 Tome Consulting vinder interimledelse projekt
Tome Consulting har vundet en mellemlang konsulentopgave for en dansk aktør inden for energiproduktion- og servicebranchen. Opgaven omhandler interim ledelse i en 20 mand stor forretningsenhed med fokus på agil software udvikling, hvor de primære leverancer bliver formulering og implementering af en ny driftsmodel samt daglig ledelse.
2018-03-30 Opsamling fra første kvartal
Første kvartal har budt på en række forskelligartede opgaver i form af bl.a. ledelsesstøtte til to eksisterende kunder, formulering af en markedsstrategi for en ny kunde – der ønsker yderligere kommercialisering og markedstilstedeværelse – samt opbygningen af et Tome Consulting team, der bygger en app-prototype til en eksisterende kunde. Fælles for alle opgaverne er, at de har naturlige forlængelser. Eksempelvis er erfaringerne fra forløbene med ledelsesstøtte samlet i et reelt koncept, som nu markedsføres. Markedsstrategien skal nu implementeres i samarbejde med kundens ledelse og et team af specialister under Tome Consulting. Og så skal app’en efter endt udvikling præsenteres for kundens direktion og primære interessenter. Masser af spændende tråde til andet kvartal.
2017-12-20 Tome Consulting – året der gik
Efter at have fuldført årets sidste opgave og nu øjner lidt familietid, vil jeg gerne sige en stor tak til kunder, samarbejdspartnere og venner af huset for et udbytterigt 2017.
Årets opgaver har været forskelligartede men for dem alle gælder, at de er løst i tæt samarbejde med både topledelse og udvalgte medarbejderne hos kunderne. Leverancerne har omhandlet formulering og implementering af strategier og markedsplaner, evaluering af kundekontaktpunkter, analyse af konkurrenter, programkommunikation samt ledelsesstøtte. De sidste par opgaver har især haft ledelsesstøtten som en vigtig komponent; både til de erfarne og til de mindre erfarne ledere. Fokus har været på at skabe båndbredde til at få strategien på plads samt at give plads til vigtige beslutninger og forandringer. Én leder beskriver forløbet som ”en gave fra direktionen”, en anden som ”en livline i en alt for presset tid”… og vi har arbejdet tæt sammen med at få føling med interessenters behov, sat retning og klaret de kritiske leverancer, der kan være svære at nå i en ellers travl hverdag. Er du interesseret i mere information, kan du se et udpluk af kundelisten og cases.
Vi ønsker en glædelig jul og et lykkebringende 2018 til jer alle og ser frem til at fortsætte samarbejdet…
De bedste jule- og nytårshilsner fra
Tome Consulting
2017-09-01 Tome Consulting skal udarbejde strategi og markedsplaner for forretningsområde
Tome Consulting skal assistere den nye ledelse hos en større kunde med forretningsstrategi for et vækstområde. Udover selve hovedleverancen – der udgøres af en analyse af forretningsområdets nuværende situation (AS-IS) samt markedet for områdets ydelser, formuleres en række forretningsmål (TO-BE) samt handleplaner for at opnå disse – ydes daglig ledelsesstøtte samt hjælp til at igangsætte og drive udvalgte initiativer i løbet af samarbejdet.
2017-05-21 Tome Consulting vinder mellemlang konsulentopgave
Tome Consulting har vundet en mellemlang konsulentopgave for en global biotech virksomhed. Opgaven omhandler forretningsudvikling og det eksakte indhold er forbundet med fortrolighed.
2017-03-31 Konsulentopgave gennemført inden for evaluering af kundekontaktpunkter
Tome Consulting har i dag afsluttet en markedsanalyse for en klient i servicebranchen, der ønskede at finde ud af kundernes oplevelse af værdiskabelsen i udvalgte kontaktpunkter samt hvorvidt, der tilbydes det rette produkt- og servicemiks. Gennem kvalitative personinterviews og telefoninterviews afdækkedes kundeoplevelser hos et større antal respondenter med et fokus på, hvordan kunderne opfattede produktkoncepterne samt om der i givet fald skulle justeres i produktkategorierne.
Metode og spørgerammen blev udviklet sammen med klienten, der efter endt research modtog en samlet rapport med et idekatalog med forbedringsforslag, der efterfølgende implementeredes. Også for denne klient omhandlede en af hovedpointerne nødvendigheden i at skærpe den interne og eksterne kundekommunikation for at styrke selve kunderejsen.
2016-12-21 Tome Consulting – året der gik
Her på en af årets sidste dage vil jeg gerne sige en stor tak til kunder, samarbejdspartnere og venner af huset for at have hjulpet os med at nå målene for endnu et år. En af milepælene for året har været den endelige implementering af kontaktløs betaling med Swipp-app’en i butikker og taxaer med udvalgte Verifone betalingsterminaler (læs mere nedenfor). En produktvision og teknisk løsning, der videreføres i ejernes samarbejde med MobilePay. Jeg vil gerne takke for et inspirerende samarbejde og ønske god vind fremover til hele Swipp teamet.
Derudover har Tome Consulting haft tilgang af en række mindre kunder, hvor rollen som opstartscoach har været efterspurgt. Dejligt at se dem komme ud over stepperne. Og så er der tilknyttet en lang række nye samarbejdspartnere, som vi forventer at få gensidig inspiration fra i det nye år.
Vi ønsker en glædelig jul og et lykkebringende 2017 til jer alle og ser frem til at fortsætte samarbejdet…
De bedste jule- og nytårshilsner fra
Tome Consulting ApS
2016-10-01 Start-up kunde får vind i sejlene
En af vores mindre kunder – en opstartsvirksomhed der tilbyder konsulentydelser indenfor projekt-og programledelse – har med assistance fra Tome Consulting fået trimmet deres pipeline og i processen vundet en længerevarende opgave hos en klient i den finansielle branche. Opgaveløsningen indeholdt bl.a. opstartsrådgivning, salgsledelse og forhandlingstræning.
2016-07-01 Mobilbetaling muliggjort i københavnske taxaer
Taxi 4×27, Verifone og Swipp går sammen om at indføre mobilbetaling i taxaer. Projektet er en udløber af et samarbejde, hvor Tome Consulting har været med til at bane vejen ved at samle trådene og styre dele af produktudviklingen.
Se mere om løsningen herunder.
2016-06-24 Konsulentopgave inden for formulering af forretningsstrategi gennemført
Tome Consulting har i dag afsluttet et strategiforløb for en klient, hvor bestyrelsens og ledelsens arbejde med vision, mission, brændende platform og aspiration skulle operationaliseres. Rådgivningsarbejdet gik primært på at konkretisere en række Must-win Battles, forretningsmål og delmål gennem en række workshops på tværs af virksomhedens afdelinger samt konsolidere materialet i én samlet forretningsstrategi sammen med ledergruppen. Forretningsstrategien blev derefter kommunikeret til og forankret hos virksomhedens ansatte på et fællesmøde og via videre events.
2016-04-27 Produktudvikling inden for mobilbetaling gennemført
Tome Consulting, der igennem en periode har haft rollen som projektleder hos Swipp, har i dag set frugten af samarbejdet i form af en ny produkt feature, der betyder at man nu vil kunne betale kontaktløst med Swipp-app’en i butikker med udvalgte Verifone-betalingsterminaler ved blot at holde sin telefon hen til terminalen (tap-to-pay).
Se nærmere om løsningen fra eventen eller læs pressemeddelelsen.
2016-04-06 Projekt fremhævet på Money 20/20 keynote
June Felix, ansvarlig for Verifone i Europa, drøftede nye betalingsløsninger på Money 20/20 tidligere i dag – udover alle de store internationale brands var Swipp og deres betalings-app, der tillader kontaktløs betaling via Verifones betalingsterminaler, i fokus. Rigtig fin opmærksomhed for projektet, hvor Tome Consulting har rollen som projektleder.
Se videoen herunder. Spol frem til 10:30 for projekt referencen.
2015-12-26: Tome Consulting – året der gik
Året er ved at gå på hæld, og jeg vil gerne sige en stor tak til kunder, samarbejdspartnere og venner af huset for at have hjulpet os med at komme godt i mål i år. Udover alt det praktiske har Tome Consulting i løbet af året gennemført en række spændende opgaver – korte som længerevarende – og fået mange nye kontakter samt store som små kunder. Se et udpluk af kundelisten her.
Vi er meget tilfredse med resultaterne i 2015 og ønsker en glædelig jul og et lykkebringende 2016 til jer alle, der valgte at følge med på rejsen. Vi ser frem til at fortsætte samarbejdet…
De bedste jule- og nytårshilsner fra
Tome Consulting
2015-10-28: Tom Elberling tiltræder SOSU Sjællands Advisory Board
SOSU Sjælland, Danmarks største Social- og sundhedsskole, har udnævnt Tom Elberling til deres nyligt dannede Advisory Board under ledelse af Direktør Søren Clausen. Som medlem bidrager Tom med sin kommercielle og forretningsstrategiske ekspertise og erfaring.
Om SOSU Sjælland
SOSU Sjælland tilbyder undervisning til 1.700 elever og totalt mere end 9.000 kursister om året (2014 tal). Den permanente medarbejderstab består af 250 personer inden for administration, service og undervisning. Uddannelserne inkluderer SOSU-hjælper, SOSU-assistent og Pædagogisk assistent samt videregående uddannelser. SOSU Sjælland har afdelinger i Næstved, Greve, Holbæk and Slagelse/Ringsted.
2015-06-29: Tome Consulting vinder mellemlang konsulentopgave
Tome Consulting har vundet en mellemlang konsulentopgave for en international aktør i den finansielle branche. Opgaven omhandler forretningsudvikling og det eksakte indhold er forbundet med fortrolighed.
2015-04-30: Konsulentopgave inden for forretningsudvikling gennemført
Tome Consulting har i dag leveret en konsulentopgave til en klient, der arbejder med optimering af risikoprocesser ved hjælp af risikostyringsværktøjer og relaterede rådgivningsydelser. Opgaven bestod i at justere virksomhedens forretningsmodel og udarbejde et salgsmanuskript baseret på kundeløfte (value proposition) og nøglebudskaber samt markedsteste materialet hos risikoansvarlige finansdirektører hos to udvalgte kundeemner inden for henholdsvis industrielt projektsalg og finansiel virksomhed – to meget forskellige områder, der dog begge har risikostyring højt placeret på direktionens agenda. Samarbejdet fortsætter i form af salgscoaching og ledelseskadence i forbindelse med pipelinestyring samt salg til udvalgte kundeemner.
2015-02-19: Website i luften
Tome Consultings website er i dag gået live. Selve teknikken er WordPress. Logo og designguidelines er udviklet af Hausfrau Design. Webdesign samt alt det praktiske er leveret med hjælp fra Pixelmade. I øvrigt indgår disse to i paletten af samarbejdspartnere fremadrettet.
Der vil løbende komme opdateringer i form af nyheder – både her på sitet og som opdateringer via Tome Consultings LinkedIn profil.